e-BANKOWOŚĆ
Pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa.
Zanim wprowadzisz na stronie swój Identyfikator użytkownika i Kod Dostępu sprawdź, czy:
- adres strony logowania rozpoczyna się od https (oznaczającego bezpieczne połączenie internetowe)
- w pasku adresu lub na pasku stanu w dolnej części ekranu przeglądarki widoczna jest zamknięta kłódka
- po kliknięciu w kłódkę pojawi się certyfikat wystawiony dla bsjarocin.pl
Pamiętaj!
Bank nie wymaga potwierdzenia danych SMS-em lub mailem oraz instalacji jakichkolwiek aplikacji na komputerach użytkowników.
W przypadku wystąpienia nieprawidłowości niezwłocznie skontaktuj się z Doradcą Infolinii Banku
Kontakt z Infolinią SGB:
800 88 88 88 bezpł. poł.
61 647 28 46 z zagranicy; opłata wg taryfy operatora
Kontakt z BS Jarocin:
62 747 00 00 opłata wg taryfy operatora
Kontroluj i zarządzaj finansami – gdziekolwiek jesteś, cokolwiek robisz!
W bankowości BS Jarocin EBO stawiamy przede wszystkim na bezpieczeństwo, nowoczesny wygląd i intuicyjną oraz praktyczną obsługę wszystkich produktów w przyjazny sposób.
Pobierz aplikację na telefon
Obsługa przez telefon
Jeśli chcesz zablokować bankowość internetową możesz skorzystać z infolinii dzwoniąc pod numer 62 747 00 00, a następnie wybierz odpowiednio: Bankowość elektroniczna eBO wybierając 2 i postępuj według wskazań automatycznej sekretarki. Aby skorzystać z tej opcji musisz mieś ustawiony Telekod IVR w bankowości
w opcji Środki dostępu – Obsługa przez telefon. Zadbaj o to wcześniej! Jeśli nie masz usługi IVR po prostu wprowadź 3 krotnie niepoprawne hasło do logowania. Twoja bankowość również zostanie zablokowana, co zostanie potwierdzone odpowiednim komunikatem.
Tego nigdy nie robimy
Nie prosimy Cię o zmianę hasła lub PIN-u do aplikacji, ani nie wysyłamy nowych danych logowania. Nie wysyłamy wiadomości e-mail z prośbą o zalogowanie lub podanie danych prywatnych np. numeru telefonu do autoryzacji transakcji. Nie prosimy Cię o instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie.
W przypadku, gdy:
-
odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku
-
masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych
-
podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie
Skontaktuj się z bankiem!
Pamiętaj – nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji. Nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji.
62 747 00 00 (bezpłatne połączenie)
Kontakt z Infolinią SGB:
800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).
- utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
- podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
- identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID