Skip to content

BANK SPÓŁDZIELCZY W JAROCINIE | 63-200 Jarocin | Al. Niepodległości 5 | tel. 62 747 00 00 | e-mail: centrala@bsjarocin.pl

e-BANKOWOŚĆ

Pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa.

Zanim wprowadzisz na stronie swój Identyfikator użytkownika i Kod Dostępu sprawdź, czy:

  • adres strony logowania rozpoczyna się od https (oznaczającego bezpieczne połączenie internetowe)
  • w pasku adresu lub na pasku stanu w dolnej części ekranu przeglądarki widoczna jest zamknięta kłódka
  • po kliknięciu w kłódkę pojawi się certyfikat wystawiony dla bsjarocin.pl

Pamiętaj!

Bank nie wymaga potwierdzenia danych SMS-em lub mailem oraz instalacji jakichkolwiek aplikacji na komputerach użytkowników.

W przypadku wystąpienia nieprawidłowości niezwłocznie skontaktuj się z Doradcą Infolinii Banku 

 

Kontakt z Infolinią SGB:

800 88 88 88 bezpł. poł.

61 647 28 46 z zagranicy; opłata wg taryfy operatora

 

Kontakt z BS Jarocin:

62 747 00 00 opłata wg taryfy operatora

 

Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

Bezpieczne kontakty przez Internet i telefon

Zaloguj się do bankowości eBO

Mobilna Autoryzacja w BS Jarocin EBO

 

Kontroluj i zarządzaj finansami – gdziekolwiek jesteś, cokolwiek robisz!

W bankowości BS Jarocin EBO stawiamy przede wszystkim na bezpieczeństwo, nowoczesny wygląd i intuicyjną oraz praktyczną obsługę wszystkich produktów w przyjazny sposób.

 

 

Pobierz aplikację na telefon

Bankuj wygodnie przekonaj się jak prosta i wygodna, a zarazem bezpieczna może być bankowość elektroniczna. W zależności od tego z jakiego smartfona korzystasz wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację BS Jarocin EBO.
 

 
Nie wiesz jak zacząć, zajrzyj do Poradnika bankowości mobilnej.
 

Obsługa przez telefon

Jeśli chcesz zablokować bankowość internetową możesz skorzystać z infolinii dzwoniąc pod numer 62 747 00 00, a następnie wybierz odpowiednio: Bankowość elektroniczna eBO wybierając 2 i postępuj według wskazań automatycznej sekretarki. Aby skorzystać z tej opcji musisz mieś ustawiony Telekod IVR w bankowości
w opcji Środki dostępu – Obsługa przez telefon. Zadbaj o to wcześniej! Jeśli nie masz usługi IVR po prostu wprowadź 3 krotnie niepoprawne hasło do logowania. Twoja bankowość również zostanie zablokowana, co zostanie potwierdzone odpowiednim komunikatem.

Tego nigdy nie robimy

Nie prosimy Cię o zmianę hasła lub PIN-u do aplikacji, ani nie wysyłamy nowych danych logowania. Nie wysyłamy wiadomości e-mail z prośbą o zalogowanie lub podanie danych prywatnych np. numeru telefonu do autoryzacji transakcji. Nie prosimy Cię o instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie.

W przypadku, gdy:

  • odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku
  • masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych
  • podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie

Skontaktuj się z bankiem!

Pamiętaj – nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji. Nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji.

Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).
 
    Kontakt z Infolinią BS:

        62 747 00 00 (bezpłatne połączenie)

    Kontakt z Infolinią SGB:

        800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)

        61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).

 
Kantor walutowy SGB
Wymieniaj waluty przez bankowość elektroniczną EBO szybko i bezpiecznie w dowolnym miejscu. Funkcjonalność dostępna już wkrótce.
 
 
Wymiana walut w Kantorze SGB dostępna jest dla posiadaczy rachunków walutowych, którzy mają też rachunek w PLN i korzystają z bankowości internetowej EBO. Wymiana walut następuje zawsze pomiędzy rachunkiem w złotych a rachunkiem w walucie wymienialnej.
 
Programy rządowe
Startuje także nowe świadczenie – Rodzinny Kapitał Opiekuńczy – dostępny w bankowości od 1 lutego 2022 r.
 
SGB ID
Skorzystaj z bezpiecznego narzędzia służącego do potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Dzięki niej można:
  • utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID
Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.
 
 
Aplikacja zrzeszeniowa SGB Mobile
SGB Mobile to bankowość mobilna, którą zaprojektowaliśmy zgodnie z najnowszymi trendami. Jest nie tylko funkcjonalna, ale też przejrzysta, intuicyjna i po prostu ładna.